Известие

Collapse
No announcement yet.

датчик разпределителен вал

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • датчик разпределителен вал

    някой ще кажели това ли е датчика на разпределителния вал , което се намира зад зъбното колело на вала долу,и ако е той трябва ли да отварям целият ангренаж за да го сменя . става въпрос за алфа 156 2.4 жтд Click image for larger version

Name:	WP_20160815_18_43_00_Pro.jpg
Views:	1
Size:	95.4 Килобайта
ID:	2448647

  • #2
    Първоначално публикувано от tronti Покажи съобщение
    някой ще кажели това ли е датчика на разпределителния вал , което се намира зад зъбното колело на вала долу,и ако е той трябва ли да отварям целият ангренаж за да го сменя . става въпрос за алфа 156 2.4 жтд [ATTACH]154692[/ATTACH]
    Това е , ще ти се наложи да разглобяваш ангренажа .
    Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

    Comment


    • #3
      благодаря колега

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от tronti Покажи съобщение
        благодаря колега
        След сглобяването провери внимателно как си го поставил за да не се налага ново разкачване. И все пак сигурен ли си, че е той?

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
          След сглобяването провери внимателно как си го поставил за да не се налага ново разкачване. И все пак сигурен ли си, че е той?
          Явно само ти имаш уникалната дарба да може да го поставиш по различен начин.
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
            Явно само ти имаш уникалната дарба да може да го поставиш по различен начин.
            Ако не разбираш какво правиш...
            sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
              Ако не разбираш какво правиш...
              Виждал ли си защипан кабел или такъв, търкащ се в ремъка? След майсторска работа, като на тапишонката, например

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                Виждал ли си защипан кабел или такъв, търкащ се в ремъка? След майсторска работа, като на тапишонката, например
                А колко лесно беше просто да напишеш, че не знаеш въобще как се монтира въпросния датчик, а и не си виждал как се монтира, а и дори не си чул някой да говори как се монтира, а не да пишеш глупости, че трябвало да се разкача наново.
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Comment


                • #9
                  То няма тема където цвятко да не е окендзал... :/
                  Now: 156 2.5 V6 24V
                  Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                    След сглобяването провери внимателно как си го поставил за да не се налага ново разкачване. И все пак сигурен ли си, че е той?
                    на диагностиката ми дава липса на синхрон между фазовия и на коляновия вал , тоя на вала го смених но пак понякога не пали и пак същата грешка дава.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от tronti Покажи съобщение
                      на диагностиката ми дава липса на синхрон между фазовия и на коляновия вал , тоя на вала го смених но пак понякога не пали и пак същата грешка дава.
                      Защо си започнал от главата към краката? Започни от краката към главата. Демек смени този на коляновия вал, а не на разпределителния.
                      Според мен е много по-логично да смениш този датчик, който е по-евтин и който се сменя много по-лесно, ако не си сигурен в "диагнозата", и имаш съмнения.
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от tronti Покажи съобщение
                        на диагностиката ми дава липса на синхрон между фазовия и на коляновия вал , тоя на вала го смених но пак понякога не пали и пак същата грешка дава.
                        Обикновено този датчик като е фира не можеш да запалиш. Случайно прескочил зъб или неправилно зацепен ремък и от там да идва тази несинхронизация. Или може да има някаква мръсотия, която се е натрупала наоколо и ако има и някоя стружка да смущава. Почисти, огледай - това се отнася и за двата датчика. Или ако имаш възможност сложи на друга или от друга кола датчика на коляновия вал за да си сигурен, че не е от него
                        Last edited by Alex_26; d.m.y г., 10:07.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                          Защо си започнал от главата към краката? Започни от краката към главата. Демек смени този на коляновия вал, а не на разпределителния.
                          Според мен е много по-логично да смениш този датчик, който е по-евтин и който се сменя много по-лесно, ако не си сигурен в "диагнозата", и имаш съмнения.
                          : ТОЯ НА ВАЛА ГО СМЕНИХ : първо чети внимателно после се изказвай за краката и главата

                          ---------- Post added at 12:05 ---------- Previous post was at 12:03 ----------

                          Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                          Обикновено този датчик като е фира не можеш да запалиш. Случайно прескочил зъб или неправилно зацепен ремък и от там да идва тази несинхронизация. Или може да има някаква мръсотия, която се е натрупала наоколо и ако има и някоя стружка да смущава. Почисти, огледай - това се отнася и за двата датчика. Или ако имаш възможност сложи на друга или от друга кола датчика на коляновия вал за да си сигурен, че не е от него
                          за почистването с вд дали става

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от tronti Покажи съобщение
                            : ТОЯ НА ВАЛА ГО СМЕНИХ : първо чети внимателно после се изказвай за краката и главата

                            ---------- Post added at 12:05 ---------- Previous post was at 12:03 ----------



                            за почистването с вд дали става
                            Не, WD е смазка. По става с такова за спирачните апарати, то сваля всичко. Но внимавай, че има някои пластмаси дето ги яде (не вярвам в случая, но не съм пробвал). Или с бензин, коресилин и сгъстен въздух. Духни и в отвора на датчика на коляновия вал
                            Last edited by Alex_26; d.m.y г., 12:17.

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                              Не, WD е смазка. По става с такова за спирачните апарати, то сваля всичко. Но внимавай, че има някои пластмаси дето ги яде (не вярвам в случая, но не съм пробвал). Или с бензин, коресилин и сгъстен въздух. Духни и в отвора на датчика на коляновия вал
                              ок. мерси

                              Comment

                              Working...
                              X